new place!!!

sudah hampir 3 minggu gua duduk tempat baru ni,iaitu sejak 13rabiulawal(isnin). sementelah tempat baru ni,org baru,kawan baru,rumah baru,persekitaran baru dan semangat pun baru..alhamdulillah hidup gua pun da berubah dan insyaallah akan banyak lagi perubahan yang akn berlaku. duduk di sini da semakin tenang, jadual harian makin tersusun, da kurang bizi, solat juga da makin terjaga waktunya, x seperti dulu slalu berada di penghujung. aminn Tuhan telah makbulkan doa gua ni, hm seusai dengan perubahan ini dengan pantasnya timbul pula impian baru,huhu begitulah manusia ni bila da dapat betis teringin plak hendak memeluk paha,bezanya adalah bersyukur atau tak pada Tuhan (hmm mg mg gua dalam ketogari org yg bersyukur,aminnn),,mudah mudahan Allah juga akan merestui dan memberi peluang pada gua untuk mengecapi impian baharu ini...

dan perkara paling manis yg berlaku kat gua skang adalah,,,,bibir gua sentiasa xputus dr mngucap doa alhamdulillah dan mg ia berterusan selamanya

ya Allah jauhkan lah diri ini dari maksiat
jadikanlah hambaMu ini lebih baik dr semalam amalnya
dan bahagiaknlah daku...aminnn



katanya DR SARAH
Nota 2:
Saya yakin, setiap yang terjadi ini mesti ada hikmahnya. Kalau bukan sekarang, mesti Allah nak bagi kemudian sikit. Tapi mesti ada hikmahnya. Jadi, berbaik sangka sajalah dengan Allah. ;-)

1 comment:

Cikli said...

hijrah yang baik ni tuan.
dok mana pulok tu?