da hilang

Da lama sgt gua x mengarang...jd kaku, idea kjp dtg kjp trus hilang.

Hmm hdp gua skang rs cam kosong,cam tin sardin xd ikan, nmpk luar mcm cntik tp tgk dlm hempeh...

Hdp makin jauh dr Tuhan. wlpn xbyk buat dosa (gua rs la) ...tp bl ibdt amalan kite kurang gtu la rsnya.. skali pk mgkn skang ni ujian buat gua, mgkn juga Tuhan suh kembali kpd Dia mcm dlu...

Gua ingin kembali skrg2 mcm dlu, ada kwn leh ajak g nadah kitab, time gua kuat gua ajk dia, n begitu jg sbliknya... time kck dlu bl gua ronda2 lam kwsn pondok, jk ustz halim ngaja n gua trdengar gua akan berhnti kjp,dgr n tliti p yg dia ckp...hm ckp berkesan lam hati gua. skang da xd sume benda tu...mklum la kul 6ptg gua ttp kdai. trus blik rmh sln pkaian dan trus k padang untk men bola... so mn ada pluang nak dgr ngaja da. Ya Allah dekatkn lah diri ini pdMu...

Mcm hilang tujuan asl,rs srba slh,tkut, mlm mmg bosan yg amat,xd buat pp. bl gua perhatikn org sklling, mcm mn ek hdp diorg,bhgia kah? org yg da kwen plak sonok k?

2 comments:

Ibnu 'Aarifiin said...

Abe din tu...serupo jah blako..yang penting..guna peluwe hok ada ni..mollek..

Cikli said...

main pong ibadat kalu kerana Allah gu.